torsdag den 24. maj 2012

Drømmen om den hvide gårdhave

Jeg har lavet alle bedene om i år i gårdhaven, det skal nemlig være den hvide gårdhave, men det varer nok lidt inden bedene er fyldt op, der er meget bar jord endnu. Men indgangen til gårdhaven eller terrassen er fuldstændigt fyldt op med potter og kluns, her glæder jeg mig til at de mørkpinke nelliker springer ud. Jeg har også købt to Helena Rosa - Lykkefund, som jeg forestiller skal vælte vildt og frodigt ud over rionettet, selvom det jo nok lige varer et par år inden de bliver så store, men det er dejligt at drømme...
Min nye kongekrone - købte den på plantemarked, og den måtte da bare med hjem
Indgang til gårdhaven, her er det ikke hvidt

Ja, selvfølgelig skal Anton med på billedet:-)




7 kommentarer:

  1. Hvor ser der skønt ud der ved langbordet, det indbyder til fest og ballade - Rigtig god fornøjelse, håber at vi får en skøn sommer, så det rigtig kan komme i brug.

    SvarSlet
  2. Det er da rigtigt hyggeligt! Jeg elsker også gårdhaver, det giver en god tryg runfølelse.

    Hvor er det hyggeligt med de der pavilloner. Hvor kan man købe dem henne? Jeg har nemlig udtalt brug for skygge.

    Kh. Marianne med
    Den helbredende have

    SvarSlet
    Svar
    1. Pavillonerne er såmænd bare købt i Jysk sidste år, hvor de var sat ned til 1100 kr pr. stk. inckl. sider.

      Slet
  3. Ihh.. der kunne man snildt sidde en lun aften (som den i aften) og drikke et glas rødvin eller to!

    SvarSlet
  4. Hvor har du en smuk have.
    Anton er bare dejlig.
    Tak for kigget.
    Ha` en god aften.

    SvarSlet
  5. Du har da ramt en rigtig skøn stemning i din gårdhave. Dejlig frodigt med alle de krukkder og det blir spændende at se når alt det hvide blomstrer!

    SvarSlet
  6. Det er meget flot, ville gerne sidde og drikke en kop aftenskaffe.

    SvarSlet