mandag den 24. september 2012

Min nye smuksack

Jeg er jo helt forelsket)))) Jeg har lige indkøbt et pilebladet pæretræ, også kaldet Nordens Oliven, og jeg kan slet ikke få nok af at kigge på den. Sådan en skønhed! Den svæver let i bedet med kongelys og andre grålige og blå stauder under sig. Der er kun en træls ting ved træet, jeg er nødt til at have 3-4 yderlige træer, men så skal der vist lige spares lidt sammen først, men det ville jo også være kedeligt, hvis man fik alt hvad man ønskede med det samme.
 

9 kommentarer:

  1. Hej Bente.
    Jeg kan godt forstå du er glad for dit nye træ. Der står også Nordens oliven på min ønskeliste.
    kh Lone

    SvarSlet
  2. Tillykke med din fine smuksack, den passer perfekt i dit bed, godt det snart er jul ;o)

    SvarSlet
  3. hvor er den flot, som den står der og lyser op i bedet. Det med at alle ønsker ikke kan blive opfyldt lige på en´ gang kender vi vist alle til ;-)
    Jeg har så lang en planteønskeliste, at jeg slet ikke tør regne på, hvor mange penge jeg ønsker for, men efterhånden som jeg får skabt noget bar jord, bliver ønskesedlen måske mindre, hvis ikke jeg bliver ved med at ønske mere og mere ;-)

    SvarSlet
  4. Den lyser virkelige også op, der hvor du har sat den. Tillykke med den!

    SvarSlet
  5. hej Bente.Smukt træ,og det lyser dejligt op over alle de andre blomster.
    Jeg købte selv et i foråret,og det står i en stor krukke og trives godt.Kan godt forstå at du gerne vil have flere.God aften til dig Jette

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig godt ud. Jeg forstår godt, at du nyder synet af det.
    Ha` en godd aften.

    SvarSlet
  7. Meget flot træ som jeg slet ikke kender men det ser skønt ud i det helt forunderlige kongelysbed.
    God aften :-)
    Rose

    SvarSlet
  8. Det er et smukt træ, og det passer rigtig godt med kongelysene ved foden af den. Jeg må vist have nogle flere kongelys ;-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det også et smukt træ, kan godt forstå, at du er glad for det. Det kunne sagtens få lov og bo hos mig også.

    Og de Kongelys er da perfekt selskab.

    Mange hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet