tirsdag den 13. november 2012

Lobelia i november

Tænk at man stadig kan have lobelia, som blomstrer midt i november. Det har jeg, men måske er det fordi sommerblomsterne er godt beskyttet ved vores overdækkede indgang. Lobeliaen blomstrer i en rede, hvor jeg også stadig har græskarpynt...her er juleriet ikke rigtigt begyndt endnu.
Måske ikke nogen stilfuld opstilling, men det passer ind i min rodede stil:-)
Jeg kunne vist godt trænge til et par nye træsko:-)) det er lige før at det nærmer sig kunst
 
 

7 kommentarer:

  1. Det ser da godt ud.
    Når du engang skifter dine træsko ud med ny, så smid dem da ikke væk men pynt dem med blomster eller noget andet. Det kan komme til at se fin ud.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  2. Fint indgangsparti og flot gået af dine lobelier. Dine træsko ligner mine.

    SvarSlet
  3. Jeg troede de var med i dekorationen, som i øvrigt er meget fin. Træskoene passer i farven til masken i baggrunden.

    SvarSlet
  4. Godaften Bente.Jeg har også lidt lobelia der blomstre,men det er vist sidste udkald.
    Dine træsko ligner alle vores andre slidte.Men det ser da kun hyggeligt ud.
    Rigtig god aften knus Jette

    SvarSlet
  5. Du kunne jo også plante noget i dine gamle træsko - det er da genbrug :)

    SvarSlet
  6. Hvis du sætter din træsko hen til det grønne græskar og sætter hovedet ovenpå, så har du en et lille menneske eller en trold! Fin udstilling.

    SvarSlet
  7. hi hi..det kunne være at vi skulle lave indlæg med 'vis os dine træsko'? Det ville nok vise nogle træsko, som virkelig bliver brugt:-)

    SvarSlet