søndag den 7. juli 2013

Katten på æggene

Jeg har bakset en kæmpe strudserede sammen af grene fra rådhusvinen, og her har jeg lagt nogle ægge lignende tingster. Jeg har gået en stykke tid, og undret mig over, at det tørre græs og mos som ligger som bund i reden, hver dag ligger hulter til bulter. Lige indtil jeg i dag forstod hvorfor....jeg lugede lidt ved siden af, og hvem kommer og putter sig i reden - ja hvem andre end Anton.-)
Mor, skal vi ikke bare smide de der stenæg ud, så ligger jeg meget bedre?
Herfra har Anton et godt view ud over haven, så måske skal det bare Antons rede fremover
Min Burgundy Ice - utrolig smuk farve
 
 

 

9 kommentarer:

  1. Hahaha....skønne billeder af Anton på reden ;). Er enig i, at du da skal fjerne stenene, så katten ligger bedre ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også, at æggene skal fjernes, det så alligevel lidt mystisk. Det må blive en katterede:-)

      Slet
  2. Hej Bente.Dejlige billeder af katten der hygger sig.Og en rigtig smuk rose.God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er slet ikke svært at fotografere Anton, når han sover. Han finder hvile de mest mærkelige steder. Måske laver jeg engang et indlæg med Anton og hans sovesteder:-)

      Slet
  3. Din Burgundy Ice er velnok dejlig. De der katte er ret dekorative!
    Jette

    SvarSlet
  4. Ham har du da megen fornøjelse af, ham Anton

    SvarSlet
  5. Fint at Anton har fundet sig en rede, og Burgundy Ice er jo smuk.

    SvarSlet
  6. Åh hvor er han da dejlig, og sikke en fin plads han der har udset sig. Han synes da helt sikkert at du har lavet den perfekte plads til ham, ud over de der dumme "æg" der gør at han nok ikke ligger helt super.

    SvarSlet
  7. Hvor er han sød ham Anton. Måske hans havde håbet på der kom en lille fugl forbi ? :)

    SvarSlet