onsdag den 11. juni 2014

Ingen havedag til mig i dag!

I dag holder jeg fri fra haven, men måske skal drivhuset lige vandes, og måske skal jeg lige tjekke noget af det nyplantede, og måske ....nej det bliver ikke til meget i dag, da jeg lige skal til en fodboldkamp med yngste søn. Men et hurtigt indlæg - ja:-)
Vild Baldrian, som jeg har inviteret ind i haven. Den er da smuk, nu må vi se om jeg kan styre den.
Dronningebusken, og ja det er virkelig en dronning i haven. Busken troner godt i haven md et væld af lyserøde blomster. En uundværlig busk i min have.
Havehunden Gizmo er hvor jeg er:-)
En anden busk, som jeg desværre ikke nåede at fotografere, medens den var på sit aller flotteste. Den er ved at være afblomstret, men hvor har den dog ydet med sine massive duftstrømme i haven og et væld hvide fyldte blomster. Uægte Jasmin - egenligt et lidt kedeligt navn til så flot en busk.
 
 
 

 

2 kommentarer:

  1. Hej Bente.Ja!! det hele skal jo passes..........men skønne billeder du viser.Vil smadder gerne have en dronningebusk..........men ved ikke LIGE hvor jeg har en plads.
    Jeg viser min smukke uægte jasmin i mit indlæg.............og den er bare så skøn og velduftende.
    God weekend Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige set din smukke uægte Jasmin, tænk at den blomstrer endnu.
      En Dronningebusk kommer også til at fylde godt med årene, og det er jo ingen sag at klemme et par stykker ned i en landbohave som min. Men selvom jeg havde en mindre byhave, så ville jeg nu stadig ikke undvære den. Den er perfekt som baggrund for mange bede, og jeg arbejder på at min Dronning som ses på billedet skal danne en portal. Jeg har plantet en mere på den anden side, men der går vist lige nogle år, inden den viser sig som en rigtig dronning:-)
      God weekend Jette:-)

      Slet