lørdag den 20. december 2014

Juletræet er pyntet

Så fandt jeg endelig kasserne med juletræspyntet frem, og nu står træet i al sin glans. Pyntet består både af antikke sager, som jeg har arvet eller fundet på loppemarkeder, der er hjemmelavet pynt - både noget som børnene har lavet da de var mindre og noget som jeg selv får bakset sammen, der pynt fra min barndom og pynt, som jeg har købt igennem årene eller har fået...det er simpelthen en stor sammensurium af sammenbragt julepynt, som af en eller anden grund bare passer sammen. Noget som jeg ikke har på træet er pastelfarver, da det ikke ville passe til resten. Prikken over i'et synes er de røde sløjfer, træet set faktisk lidt nøgen ud, indtil de kommer på.
Glædelig Jul der ude i bloglandet:-)
 
 

9 kommentarer:

  1. Træet er blevet rigtig pæn :) også en glædelig jul til dig og din familie :)

    SvarSlet
  2. Flot træ og fine sløjfer. Glædelig Jul til dig også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Anne, og glædelig Jul til dig også:-)

      Slet
  3. Flot juletræ :-) - Glædelig jul og godt nytår til dig og dine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente og glædelig Jul til dig også :-)

      Slet
  4. Og, glædelig jul til dig, Bente. Det flot pyntede juletræ gør bestemt sit til julestemningen.

    /Birgitte

    SvarSlet