tirsdag den 24. april 2018

Nr. 1

For få år siden fik jeg en lille pose vinbjergsnegle, og de store basser fik numre påmalet med neglelak...normalt er slimbæster ikke velkomne i min have, men folk har bildt mig, at disse vinbjergsnegle mest spiser dødt plantemateriale og at de oven i købet spiser dræbernes æg, så det håber jeg passer...jeg har nu heller ikke pågrebet vinbjergbasserne i at gøre noget kriminelt endnu😊det er sjældent, at jeg ser dem, da min have rummer mange gemmesteder for en snegl, men i dag kom nr 1 da lige frem i forårssolen.

4 kommentarer:

  1. Kul att nr 1 visade sig igen. Tänk innan jag fick mördarsniglar eller snarare innan jag behövde bekämpa dem så tyckte jag sniglar var gott. Nu kan jag inte tänka mig att äta dem längre...

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Carina😊Den eneste fredede snegl i min have er nu også kun vinbjergsneglen...alle andre bliver hårdt bekæmpet. Pindsvinet kunne nu godt bestille lidt mere, for det er et stort arbejde, når jeg ikke bruger gift

      Slet
  2. Nu kan jag inte tänka mig att äta dem längre...


    ทางเข้า D2BET

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej heller ikke jeg! Tænk for 20 år siden havde jeg ikke noget i mod at spise dem, men bestemt ikke nu!

      Slet